vinter

vinter

onsdag 20 april 2011

Det vackraste som finns, en sovande liten prins...

Oj då där fick jag visst till det med rim å allt i rubriken!
Är väldigt kär just nu.. I våren, i min Älsko, i vår lägenhet, i goaste pojkar, jaa i livet helt enkelt!

Kan man tänka sig nåt finare än en sån här lien figur? Å tänk hur lycligt lottad jag är som har hela två st precis lika fina men helt olika småprinsar!


Nuförtiden händer det verkligen inte ofta att Elton tar sig en tupplur på dagen men just idag gjorde han det och det är jag väldans tacksam för .

Tack vare det så blev det tillfälle återse en gammal och mycket kär vän. Peppe, oj vad jag saknat henne! Å shit vad kloka (men ändå fortf lika unga) vi blivit av de år som passerat sen vi sågs sist för sisådär 5 år sedan.
Det blev så eftersom jag insåg att han skulle vara uppe å studsa sent och jag kände att vi borde hitta på nåt när vi hade hela em å en längre kväll på oss. Jag å killarna bestämde att vi skulle åka till Enköping å hälsa på Marie kusin. Sen var hon tvungen att åka å köpa hästfoder så jag chansade å slog en signal till Peppe när vi ändå var i närheten.
Kändes som det var typ förra veckan snarare än 8 år sen jag senast körde in på gårdsplanen. Allt var sig likt men ändå har det hänt massor ju.
Hon förlorade sin sambo helt hastigt för någon månad sen å håller som bäst på att hitta tillbaka till livet igen ändå lyckas hon vara så jäkla stark å varm å rolig som person och jag blev verkligen glad av att träffa henne.
Hade lätt kunnat stanna där och babbla på ett dygn eller fem men eftersom det eg var så att vi skulle till Marie kusin å Dante såg fram emot att träffa sysslingen Axel så rörde vi oss .dit efter bara nån timma. Det blev också ett supertrevligt besök å grabbarna hade jättekul. Dante och Axel är totalt olika som personer men funkar såå bra ihop och det är underbart att se dom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar