vinter

vinter

torsdag 7 april 2011

På "visa-upp-hyllan"..

En sak som jag gillar med vårt kök är dom här öppna hörnhyllorna på varje sida av fönstret.
Där får fina saker som känns rätt för stunden stå framme å visa upp sig.


Just nu när allt känns vårigt, ljust å pastelligt så passar dom här fina ljusturkosa sakerna från Rusta fint där tycker jag. Hade även en kakburk i samma serie som jag var väldans fäst vid men den har gått i tusen bitar.
Har även 8 st muggar med spetsmönstrad fot men dom får hålla till i skåpet å släpps ut när det kommer fikagäster.
Köpte alla sakerna till mig själv i 35-årspresent när dom tokreades å vi just flyttat till vårt gula hus och jag just upptäckt den romantiska lantliga inredningsstilen..

Nu när det ändå blev ett lite prylfxerat å ytligt inlägg kan jag ju passa på att visa upp ett par skor jag beställt också.
Tokfastnade för dessa som faktiskt har klack men ändå ser ut att vara möjliga för mig att gå i... De finns hos bonprix..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar