vinter

vinter

tisdag 21 februari 2012

Jahapp.. ännu en månad har sprungit förbi

Nu har även Dante hunnit fylla år. Farfar och Babbi uppvaktade förstås å så fick han välja aktivitet för dagen. Bowling och kinamat på Heron city blev det.


Hela 7 år sen har passerat sedan jag blev mamma och förstod hur oändlig och absolut gränslös kärlek kan vara.


Åhh vad jag är löjlig. Blir helt gråtfärdig, lycklig och nostalgisk av att kolla igenom gamla bilder.
Kan utan tvekan säga att just den tiden när de var bebisar definitvt är den bästa jag upplevt.
Skulle göra nästan vad som helst för att få uppleva det en gång till.. och sörjer över att det inte kommer bli så.
Skäms över att känna sorg över ett 3:e barn jag önskar men ej får eftersom jag ju redan är så priviligerad med mina två fantastiska ungar.. men kan inte hjälpa hur jag känner.

1 kommentar:

  1. Egentligen så ska du inte behöva känna skam över dina känslor, för det är just det - känslor. Tankar kan man styra men känslor finns där ändå. Jag vet vad du menar, jag skulle väldigt gärna få gå igenom bebistiden igen, det var den bästa! Sörjer även att jag inte fick en son fast jag har 3 underbara flickor!

    Men är det helt för sent för ett tredje barn?
    Kram på dig!

    SvaraRadera