vinter

vinter

fredag 20 april 2012

Övertrött, akut pms eller så är jag bara helt störd..

Ångrar av hela mitt hjärta att jag ens vaknade idag.
När klockan ringde imorse hade jag bara hunnit med drygt 3 timmars sömn men just då kände jag mig inte alls speciellt trött.
Sen dess har jag grinat som en bortskämd unge sisådär 5-6 gånger. Över allt ifrån ett lösenord på datorn som inte fungerade till minnet av ett youtubeklipp jag såg på fb igår som visade hur 2 små livrädda förtvivlade pojkar genomgick nån slags rituell misshandel..
Lyckades dessutom missa avfarten till Mariefred då jag varit å storhandlat i S-näs så det var bara att åka å vända i Nykvarn. Höll dessutom på att missa den också då hamnade i nån slags förvirrat tillstånd och glömde vart jag var på väg.
Har även hunnit med att få nån sträckning i ryggen så jag lutar mer än tornet i Pisa.
Har tydligen smittat Dante också med mina nego-energier för han har rent ut sagt betett sig som skit sen jag hämtade honom+kompis i skolan.
Hade jag ägt några sömnpiller hade jag drogat ner mig själv till 12 timmars djupsömn i samma ögonblick som käre T kliver in här hemma och tar över ansvaret för våra avkommor. Detta för att inte fortsätta dagen i samma anda som hittills och riskera en plötslig skilsmässa såhär nu när vi alldeles inom några dagar kommer fira 10 år tillsammans.

1 kommentar:

  1. Massa styrkekramar till dig vännen! Vi MÅSTE ta och ses nån gång! Hur ser det ut vid Kristihimmel för er del?
    Har utmanat dig på min blogg oxå.

    SvaraRadera