vinter

vinter

tisdag 30 augusti 2011

Sommarn som gått: Mulle Mecks lekpark

Här kommr lite mer bilder på vad vi haft för oss i sommar.
Jag och T har inte haft så väldigt många av våra semesterveckor samtidigt. Han fick ta de veckor som blev över när han pusslat klart med personalen helt enkelt och jag fick som vanligt raka motsatsen mot de veckor jag önskat. Vi fick ju ändå rätt mycket tid tillsammans eftersom jag har lediga schemadagar här och där å så.
Den dagen vi åkte till Solna och lekte i Mulle meck-parken var iaf en sån dag när T jobbade och vi fick roa oss på egen hand. Vi tog dock med oss mormor istället å så tillbringade vi några roliga timmar där.

Hej då buffa!
Superfint gjort verkligen, massa skoj at göra
I labyrintens mitt
När grabbarna lekt färdigt så bjöd mormor på mat på hela släktens stamkrog Rosina.
Mycket lyckad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar