vinter

vinter

tisdag 18 januari 2011

Välkomna till min nya blogg!

Jag la ju nyligen ner min "gamla" blogg tillsvidare. Den finns kvar om man vill gå in i den och titta.
Det händer en hel del i livet just nu och det kändes rätt att starta på ny kula med bloggandet också.

Nu håller jag som bäst på att försöka bestämma vilken nivå bloggen ska ligga på och vilken inriktning den ska få..
Vill gärna att detta ska vara en plats där jag kan vara personlig och skriva om nästan allt jag tänker på men den balansgången är grymt svår då man ju inte får lämna ut nån som inte bett om det.
Bilder blir det ju såklart.
Vet redan nu att vissa inlägg kommer vara rena skryt-propagandan över de två underbaraste pojkarna i universum och resten av famijlen också förstås.
Ett nytt hem ska snart inredas, detta kommer det nog synas en del av här. En ny stad ska utforskas. Nya kontakter och vänskapsband förhoppningsvis knytas och gamla återupptas eller hållas intakta.
En plan för framtiden måste skapas, då tänker jag på jobb och karriär..
Barnen ska in i nya kontaktnät med dagis, kompisar, fritidsaktiviteter och snart även skola.
En spännande tid väntar alltså. Hoppas du vill hänga med!

5 kommentarer:

  1. Jag kommer garanterat att läsa! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också kika in, blir spännande att höra hur ni har det i Mariefred!!

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill hänga med, hoppas att vi kommer att "hänga" lite mer i verkligheten nu också! Vi gick förbi ert nya "hus" i helgen - det är verkligen jättefint, ni kan inte bo bättre. Stort grattis till er!!! Ses vi imorgon på skolmötet? Kram Carro

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir när ni skriver!
    Carro: T var väldigt positiv efter skolmötet. Hoppas nu bara dom kommer in! Ja vi e såå glada över den lägenheten, skitmysigt läge!

    SvaraRadera
  5. Jag läser ner än gärna din blogg, många kramar Jessica

    SvaraRadera