vinter

vinter

tisdag 25 januari 2011

Huset fullt!

Jag gillar verkligen den energi som flödar här i huset just denna stund.
Goaste pojkar har byggt koja och leker med stor inlevelse å underbart samarbete där.
Sara har mysfika med kompis och dom kollar film på nedervåningen.
Jag har disk, tvätt, och brasa i gång samt just avslutat dagens dammsugarrace.
Har ett par lådor i taget som packas med våra rensade å sorterade pinaler å så funderar jag på vad det ska bli till middag.. Tänkte att den där karln karln skulle få slippa ställa sig vid spisen denna dag.
I morrn är det älsko som fyller år och dagen efter är det Dante. Inga direkta kalas inplanerade då det är svårt för folk att ta sig ut hit till den allra yttersta förorten mitt i veckan och jag sedan kommer jobba monsterhelg men såklart kommer dom uppvaktas på bästa sätt ändå. Dante kommer troligtvis ta lite släktkalas som ev blir ett restaurangbesök tillsammans med kusin Milton som fyller år i början av februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar