vinter

vinter

tisdag 22 mars 2011

Äntligen dags för lite piff.. som väggord t ex

En å annan flyttkartong finns det ju kvar förstås och vissa av möblerna är totalt malplacerade, har dock lovat mig själv att inte hetsa med det utan låta det bli bra varteftersom.
Har nu iallafall kommit såpass långt i boandet att det börjat komma upp lite tavlor, gardiner å andra dekorationsdetaljer å det är ju det som är det roliga med heminredning.
Det finns en dörr mellan köket och vårt sovrum som vi bestämt att inte använda då ytan behövs att möblera emot.
På kökssidan av denna dörr har jag satt upp detta väggord å det passade perfekt..


Å på sovrumssidan har jag använt utrymmet till att ställa en stor spegel och där ovanför hamnade ett par tänkvärda väggord också, något som kan vara bra att påminna sig själv om varje dag när man vaknar.


Dessa har jag köpt på mig under de senaste åren men de har liksom aldrig hittat sin rätta plats i gamla huset. Det är nästan som att det varit ödesbestämt sedan länge att det var här vi skulla hamna..

Den här tavlan köpte jag också på rea för ett bra tag sen men inte heller den fick nån plats förrän nu när vi kom hit. En tom vit köksvägg blev rätt plats för den..




1 kommentar:

  1. Supersnyggt med väggorden! Så fint med inramningen på dörren! Wow!

    SvaraRadera