vinter

vinter

onsdag 16 februari 2011

Kraften återvänder!

Sitter å lunchar på jobbet inför första kvällspasset på en dryg vecka nu. Ögonen förkylningsskaver lite, hostar å snörvlar å ser allmänt blek å risig ut... MEN jäklar vad glad jag är att vara nästan frisk igen. Det som började med Eltons febertopp urartade sedan till en hemsk infuensa för hela familjen. Mest jag å Tomas tack å lov. Skulle inte förvåna mig om det var värsta sortens svininfluensa tom. Herrejösses vad dålig jag var. Allt i kroppen gjorde ont och jag hade sån frossa att jag knappt tog mig upp för å gå på toa ens. Låg helt knockad i nästan 3 dar och det fanns inte en antydan till energi i varken kropp eller själ.
Nu njuter jag av att vara på benen å vetskapen att jag överlevt å att det snart är mars å då blir det VÅR och vi flyttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar