vinter

vinter

torsdag 24 februari 2011

Vårskor beställda till de goaste!

Jo jag vet att jag hade tänkt mig 2011 som ett sparsamt år. Hålla inköpen nere och alltid först kolla second hand alternativen innan jag köper nåt...
MEN skor till killarna är ju viktigt. Just den storleken som Elton har nu eller kommer att ha i vår finns inget vettigt kvar efter Dante att ärva och storebror måste såklart få nya då han inte har nån att ärva av.
Vi har ett par promenadskor från KAVAT som varit såå bra och Elton fullkomligt älskar dom. Det syns inte alls att de använts massor av två barn men nu börjar de tyvärr bli för små. Jag har hållit utkik på Tradera men inget bra har dykt upp och just den modellen säljs såklart inte längre i affärerna heller. Nu hittadejag liknande skor på en e-butik så jag köp-klickade.. Med gult till Elton å grönt till Dante.


Och nu när jag ändå har åkt dit på min last igen, nämligen nätshopping så kan jag erkänna att jag även köpt denna å paketet ligger å väntar på att hämtas ut. Just nu är jag såå inne på det här med volanger, gillar det verkligen jättejättemycket. Frågan är bara vad jag kommer tycka om min garderob ifall den innehåller många volangplagg om nåt år eller så när det är totalt ute. Fast iofs är jag inte direkt den som följer modet... Om jag gillar ett plagg så brukar jag inte sluta tycka det är snyggt bara för att det är omodernt.
Oj vad fint jag argumenterar mot mig själv för att göra mina köp "godkända"

Å angående mitt köp-klick-beroende får jag väl gå med i anonyma nätshoppomaner så småningom för att komma ur det.. men än så länge är det lugnt (vilket stadium är man på när man bagatelliserar sitt beteende?)
;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar